شرایط عمومی گارانتی

شرایط عمومی گارانتی

برای ارایه خدماتی منسجم و یک‌پارچه به‌تمامی مشتریان و کاربران خدمات پس از فروش میکروسرویس، این شرکت به‌مانند بسیاری از شرکت‌های بزرگ خدماتی در حوزه فناوری اطلاعات، شرایطی را برای ارایه خدمات پس از فروش به هر نوع کالا تدوین کرده است.

  1. مشکلاتی مانند مخدوش شدن یا حذف شماره سریال روی دستگاه یا عدم تطابق سریال دستگاه با سریال روی جعبه منجر به ابطال گارانتی می شود.
  2. هنگام خرید از پلمپ بودن دستگاه اطمینان حاصل فرمایید.
  3. بازکردن یا دستکاری سخت‌افزاری توسط اشخاص غیر مجاز و هرگونه تغییر یا از بین‌رفتن سیستم عامل محصول موجب ابطال گارانتی خواهد گردید.
  4. میکروسرویس هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص کانفیگ ها و تنظیمات ذخیره‌شده بر روی دستگاهها ندارد.
  5. تجهیزات وایرلس اوت دور با توجه به شرایطی که در محیط‌های بیرونی نصب می شوند، حساسیت بالایی نسبت به جریان القایی و شوک‌های الکتریکی دارند. جریان القایی یکی از عوامل شایع برای خرابی پورت‌های ورودی و خروجی ‌می باشد. لذا استفاده از کابل ارت در تجهیزات اوت دور به منظور به حداقل رساندن شرایط فوق الزامی است.کابل ارت به عنوان یک مسیر باز با پتانسیل ثابت به زمین عمل می‌کند و می‌تواند جریانهای القایی را به زمین هدایت کند، جلوی خرابی ناشی از جریانهای القایی را می‌گیرد.
  6. استفاده از آداپتورهای غیر استاندارد و متفرقه می‌تواند عواقب مخربی بر روی دستگاه‌ها داشته باشد، به خصوص در کوتاه و بلندمدت. این آداپتورها ممکن است ولتاژ، جریان، یا هر دو را با مقادیر نامناسب و ناپایدار فراهم کنند که می‌تواند منجر به خرابی دستگاه، افت عملکرد، ایجاد نویز و اختلالات الکترونیکی شود. بنابراین، توصیه می‌شود همواره از آداپتورهای اصلی و استاندارد، توسط تولیدکننده معتبر دستگاه، استفاده کنید. آداپتورهای اصلی با دستگاه هماهنگی دارند و به طور کامل با نیازهای الکتریکی دستگاه سازگار هستند. این آداپتورها در طراحی و ساختار خود از استانداردها پیروی می‌کنند و روشنایی، پایداری و عملکرد صحیح دستگاه را تضمین می‌کنند. از آداپتورهای غیر اصلی و متفرقه استفاده کردن علاوه بر احتمال خرابی دستگاه، می‌تواند منجر به ایمنی ناکافی و خطر برق‌شوندگی شود. بنابراین، به هیچ عنوان از آداپتورهای غیر استاندارد و اصلی استفاده نشود که منجر به ابطال گارانتی می گردد .
  7. خرابی ناشی از
    • ضربه، شکستگی،
    • استفاده از ولتاژ و جریان نامناسب،
    • ورود مایعات به داخل دستگاه،
    • شوک الکتریکی،
    • کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد یا رطوبت،
    • زنگ‌زدگی یا سولفاته‌شدن قطعات،
    • درجه حرارت‌های محیطی نامناسب (شرایط غیر ایده آل)،
    • اتصال پورت شبکه معمولی بهPOE ،
    • یا استفاده از POE نامناسب ،
    • همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه‌ها و لوازم جانبی غیر اصلی
    مشمول خدمات و ضمانت نمی‌باشد.
  8. استفاده غیرمجاز از مراکز تعمیر غیرقانونی و یا اشخاص غیرمجاز برای فک پلمپ دستگاهها، تعمیر، تغییر و دستکاری مدارهای الکترونیکی دستگاهها منجر به ابطال گارانتی محصول می شود.
  9. چنانچه در طول مدت گارانتی محصولی از رده تولید خارج شده باشد، با کالای هم‌رده تعویض و مابه‌التفاوت ریالی آن پرداخت و یا دریافت خواهد شد.
  10. در صورت بروز عیوب تکراری در کالاهای تحت گارانتی، کالای مربوط تعویض خواهد شد.
  11. 11. لوازم جانبی و تنظیمات و نصب و راه اندازی و ارتقاء شامل ضمانت نمی باشند.
  12. برای انجام امور گارانتی لطفاٌ تنها دستگاه معیوب را ارسال نمایید و از ارسال کارتن و متعلقات (آداپتور، poe و …) خودداری نمایید.
  13. هزینه های مربوط به رفت و برگشت کالاها به مرکز خدمات با مشتری می باشد.
  14. هرگونه آسيب‌ديدگی ايجادشده به دليل بسته‌بندی نامناسب در زمان ارسال بر عهده خريدار بوده و شركت هيچگونه مسئوليتی بابت آن ندارد .
  15. در صورتی که دستگاه به مرحله تعویض برسد، این امر تنها با ارائه کپی کارت ملی امکان پذیر خواهد بود.
  16. اقدام به بروزرسانی و تغییر نرم‌افزار , و سیستم عامل (OS ,BIOS) دستگاه بصورت نادرست و یا استفاده از نسخه‌های نامناسب باعث ابطال گارانتی می‌گردد.
  17. در صورتی‌که مایل به استفاده از خدمات تعمیر میکروسرویس با پرداخت هزینه شخصی هستید، ضمن هماهنگی قبلی ، پس از ارسال دستگاه خود و اعلام دقیق مورد خرابی دستگاه، کارشناسان فنی نسبت به تست دستگاه اقدام نموده و پس از برآورد هزینه تعمیر، آن را به شما اطلاع‌رسانی خواهند نمود که در صورت موافقت شما مشتریان عزیز، فرآیند تعمیر دستگاه آغاز خواهد شد.
  18. قطعه تعمیرشده و یا تعویض شده به مدت شش ماه بعد از زمان تعمیر یا تعویض، دارای گارانتی می باشد.
  19. در صورت بروز حوادث غیر مترقبه از قبیل سیل،زلزله و... که امکان ارائه خدمات گارانتی وجود نداشته باشد، مدت زمان آن به گارانتی محصول اضافه می گردد.
  20. خرابی قطعات مصرفی چنانچه شامل موارد ذیل باشد، مشمول ضمانت نمی گردد:
    • کلید پاور
    • شکستگی پین سیم کارت
    • خرابی انواع کابل که به دلیل پیچ خوردگی و یا شکستگی از درون دارای قطعی باشد.
    • خرابی سوکتها و پورت های شبکه که به دلیل استفاده زیاد و یا اتصال نامتعارف دچار خرابی شده باشد.
  21. بعد از تعویض دستگاه، پایان گارانتی دستگاه جدید تاریخ درج شده در کارت گارانتی اولیه می باشد.
شرایط عمومی گارانتی
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025